Termeni și condiții
Ultima actualizare: 07.07.2020
Conform REGULAMENTULUI PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI UE nr.679 din 27 aprilie 2016, beneficiezi de următoarele drepturi:
- dreptul de acces – înseamnă ca ai dreptul de a obține o confirmare din partea noastră că prelucrăm sau nu datele tale, iar dacă da, să iți oferim acces la aceste date precum și informații despre cum sunt prelucrate;
- dreptul la portabilitate – se referă la faptul că poți primi datele personale într-un format structurat, care poate fi citit automat și la dreptul că acesta pot fi transmise direct altui operator;
- dreptul la opoziție – vizează dreptul de a te opune prelucrării datelor personale atunci când aceasta deservește un interes public ori un interes legitim al nostru;
- dreptul de rectificare – se referă la corectarea fără întârzieri nejustificate, a datelor personale inexacte;
- dreptul la ștergere/dreptul de a fi uitat – înseamnă că ai dreptul și poți cere să îți ștergem sau să-ți anonimizăm datele colectate fără întârzieri nejustificate, în oricare din următoarele situații:
- nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate;
- ți-ai retras consimțământul și nu există alt temei juridic pentru prelucrare;
- te opui prelucrării;
- datele au fost colectate ilegal;
- datele trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale;
- colectarea s-a făcut cu oferirea de servicii ale societății informaționale;
- dreptul la restricționarea prelucrării – poate fi exercitat în următoarele cazuri:
- este contestată exactitatea datelor pe o perioadă care ne permite verificarea corectitudinii acestora;
- prelucrarea este ilegală, dar nu se dorește ștergerea datelor ci doar restricționarea acestora;
- în cazul în care Aromateria nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar le soliciți pentru apărarea unui drept în instanță;
- dacă te-ai opus prelucrării pentru intervalul de timp cât se verifică dacă drepturile legitime prevalează asupra drepturilor tale.
- dreptul la informare cu privire la prelucrarea datelor sale cu caracter personal;
- dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale luate în baza unei prelucrări automate;
- dreptul de a depune o plângere la autoritatea națională de protecție a datelor personale;
- dreptul de a te adresa justiției;
- furnizori de servicii IT
- furnizori de găzduire a site-ului
- procesatorii de plăți
- furnizorul tehnic pentru newsletter
- servicii de contabilitate
- servicii de analiză a traficului, după cum este detaliat în cadrul acestui document.
- Aceste firme au obligația să folosească aceste date în siguranță și exclusiv pentru scopurile precizate de către Aromateria.
- Acestea au acces doar la datele personale strict necesare furnizării serviciului stabilit de Aromateria și nu pot folosi datele personale în scopuri proprii.
- Toți împuterniciții cu care lucrăm sunt în Uniunea Europeană, iar cei din Statele Unite ale Americii sunt înrolați în cadrul programului Scutul de Confidențialitate (Privacy Shield) SUA – Uniunea Europeană.
- Din obligații de confidențialitate, securitate și protejarea intereselor comerciale, preferăm să nu publicăm numele acestor terți, ci să-i amintim doar prin categoria de împuterniciți. Lista persoanelor împuternicite cu detaliile de contact poate fi pusă la dispoziția autorităților competente sau utilizatorilor interesați, în condițiile legii.
Aparatele electronice și alte Bunuri care beneVciază de garanție pe baza certiVcatului de garanție, care nu sunt conforme speciVcațiilor de pe Site în momentul efectuării Comenzii, sunt nefuncționale sau prezintă vicii de fabricație, se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea Cumpărătorului, în urma unei notiVcări scrise (prin email) în termen de 10 zile de la primirea lor, în care se va speciVca natura lipsei de conformitate. Cumpărătorul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea acestuia cu unul conform. Dacă Aromateria nu poate înlocui produsul cu unul conform, va restitui contravaloarea acestuia.
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu legislația în vigoare.
Având în vedere prevederile O.U.G 195/2005 referitoare la protecția mediului și O.U.G. 5/2015 privind deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE), consumatorii au obligația să nu elimine DEEE ca deșeuri municipale nesortate și să le colecteze selectiv. Colectarea acestor deșeuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEE și prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizați pentru colectarea DEEE. Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice și electronice fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubela cu roți barată cu o cruce. Această pictogramă indică faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deșeuri menajere și că acestea fac obiectul unei colectări separate.
Contul meu e locul în care ai acces la:
- comenzile tale și statusul lor
- adresa de livrare, respectiv de facturare
- cardurile salvate în cont
- lista de așteptare sau wishlist-ul, în cazul în care sunt produse cu stoc epuizat pe care le-ai marcat
- datele contului tău: nume, prenume, adresa de email, data nașterii
- schimbarea parolei în cazul în care simți să faci asta.
Opțiunile de expediere pot varia în funcție de adresa de livrare, ora la care efectuați comanda și disponibilitatea produselor comandate. În general, comenzile plasate până la ora 11 sunt expediate în aceeași zi și ajung la destinație în următoarea zi lucrătoare.
În momentul procesării comenzii vom afișa metodele de expediere disponibile și costul acestora. Livrările se vor efectua numai în zile lucrătoare.
Termen de livrare: 1-3 zile lucrătoare
- Cost: 19 RON - livrare la domiciliu
- Livrarea la domiciliu este GRATUITĂ pentru comenzile care depășesc suma totală de plată de 350 lei.
- Cost: 11 RON - livrare la Easybox
- Livrarea la Easybox este GRATUITĂ pentru comenzile care depășesc suma totală de plată de 150 lei.
Conform legii, ai dreptul să returnezi un produs comandat online în termen de 14 zile. În cazul în care unul sau mai multe produse Aromateria ajung la tine deteriorate, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 0748888147 sau la adresa de mail contact@aromateria.ro și să să ne aduci la cunoștință acest lucru. Vom veni cu o soluție în maxim 48h care va consta ori în înlocuirea produselor, ori în rambursarea banilor, în funcție de preferințele tale. În această situație costurile vor fi suportate în totalitate de către Aromateria.
În cazul în care îți dorești să returnezi un produs Aromateria din motive subiective, te rugăm să treci prin următorii pași:
- Completează formularul de retur de aici.
- Ambalează produsul cât mai bine cu putință și expediază-l printr-un serviciu de curierat la următoarea adresă: Aromateria, Str. Revoluției, nr. 18, Târgu Mureș, Mureș, 540042, tel. 0723187689. Atenție! Costul de expediere în această situație este suportat de către client și sunt acceptate doar coletele trimise prin orice serviciu de curierat, nu și cele trimise prin Poșta Română.
- Te contactăm în maxim 48h de la primirea coletului pentru a soluționa speța - restituirea banilor sau înlocuirea produsului, în funcție de preferințele tale. În cazul în care îți dorești înlocuirea produsului, îți oferim livrare gratuită la Easybox.
În cazul livrării la domiciliu există două tipuri de plăți:
- plata ramburs
- plata cu cardul
- primești puncte când îți creezi un cont Aromateria și te abonezi la newsletter-ul nostru.
- primești puncte cumpărând produse sau lăsând recenzii
- poți folosi punctele la următoarea ta comandă (ai o bifă în Detalii coș: "Ai X puncte de recompensă. Bifează pentru a le folosi.")
Te rugăm lasă-ne un mesaj folosind formularul de contact, iar noi promitem să revenim în cel mai scurt timp posibil cu un răspuns și o soluționare. ♡
- în secțiunea Shop – se vor înscrie recenziile produselor, în câmpul RECENZII
- întrebările și sugestiile pot V adresate completând formularul Contact
În momentul în care Clientul își crează un Cont pe Site sau plasează o comandă, are posibilitatea să își exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Clientul poate să se înregistreze la lista de Newsletter și din alte secțiuni special semnalate pe site.
Clientul își poate modifica opțiunea cu privire la acordul emis către Vânzător în orice moment:
prin contactarea Aromateria în acest sens;
prin accesarea link-ului de dezabonare aflat în mesajele newsletter primite de la Vânzător.
Renunțarea la primirea Newsletterelor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
Aromateria poate avertiza mesaje publicitare plătite pe alte rețele de socializare, cum ar fi Facebook și pe motoarele de căutare, cum ar fi Google și pe alte site-uri partenere.
Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.