Livrare Comenzi și Retur
METODE, TERMENE DE LIVRARE ȘI COSTURI
Opțiunile de expediere pot varia în funcție de adresa de livrare, ora la care efectuați comanda și disponibilitatea produselor comandate. În general, comenzile plasate până la ora 11 sunt expediate în aceeași zi și ajung la destinație în următoarea zi lucrătoare.
În momentul procesării comenzii vom afișa metodele de expediere disponibile și costul acestora.
Livrările se vor efectua numai în zile lucrătoare.
LIVRARE LA DOMICILIU
Termen de livrare: 1-3 zile lucrătoare
- Cost: 19 RON - livrare la domiciliu
- Livrarea la domiciliu este GRATUITĂ pentru comenzile care depășesc suma totală de plată de 350 lei.
- Cost: 11 RON - livrare la Easybox
- Livrarea la Easybox este GRATUITĂ pentru comenzile care depășesc suma totală de plată de 150 lei.
METODE DE PLATĂ
În cazul livrării la domiciliu există două tipuri de plăți:
- plata ramburs sau
- plata cu cardul.
POLITICĂ DE ANULARE COMANDĂ
În cazul în care nu mai doriți să primiți comanda efectuată, vă rugăm sa ne contactați pentru a face demersurile necesare, folosind formularul de contact sau adresa de email contact@aromateria.ro. De luni până vineri între orele 9 și 15:00 ne găsești și la numărul de telefon +40 748 888 147.
CONTUL MEU - aici
Contul meu e locul în care ai acces la:
- comenzile tale și statusul lor
- adresa de livrare, respectiv de facturare
- cardurile salvate în cont
- lista de așteptare sau wishlist-ul, în cazul în care sunt produse cu stoc epuizat pe care le-ai marcat
- datele contului tău: nume, prenume, adresa de email, data nașterii
- schimbarea parolei în cazul în care simți să faci asta.
POLITICA DE RETUR
Conform legii, ai dreptul să returnezi un produs comandat online în termen de 14 zile. În cazul în care unul sau mai multe produse Aromateria ajung la tine deteriorate, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 0748888147 sau la adresa de mail contact@aromateria.ro și să să ne aduci la cunoștință acest lucru. Vom veni cu o soluție în maxim 48h care va consta ori în înlocuirea produselor, ori în rambursarea banilor, în funcție de preferințele tale. În această situație costurile vor fi suportate în totalitate de către Aromateria.
În cazul în care îți dorești să returnezi un produs Aromateria din motive subiective, te rugăm să treci prin următorii pași:
În cazul în care îți dorești să returnezi un produs Aromateria din motive subiective, te rugăm să treci prin următorii pași:
- Completează formularul de retur de aici.
- Ambalează produsul cât mai bine cu putință și expediază-l printr-un serviciu de curierat la următoarea adresă: Aromateria, Str. Revoluției, nr. 18, Târgu Mureș, Mureș, 540042, tel. 0723187689. Atenție! Costul de expediere în această situație este suportat de către client și sunt acceptate doar coletele trimise prin orice serviciu de curierat, nu și cele trimise prin Poșta Română.
- Te contactăm în maxim 48h de la primirea coletului pentru a soluționa speța - restituirea banilor sau înlocuirea produsului, în funcție de preferințele tale. În cazul în care îți dorești înlocuirea produsului, îți oferim livrare gratuită la Easybox.
GARANȚIE
Toate bunurile comercializate de către Aromateria benefIciază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
Aparatele electronice și alte bunuri care benefIciază de garanție pe baza certificatului de garanție, care nu sunt conforme specificatiilor de pe site în momentul efectuării Comenzii, sunt nefuncționale sau prezintă vicii de fabricație, se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea Cumpărătorului, în urma unei notificări scrise (prin e-mail) în termen de 10 zile de la primirea lor, în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Cumpărătorul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea acestuia cu unul conform. Dacă Aromateria nu poate înlocui produsul cu unul conform, va restitui contravaloarea acestuia.
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu legislația în vigoare.
Având în vedere prevederile O.U.G 195/2005 referitoare la protecția mediului și O.U.G. 5/2015 privind deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE), consumatorii au obligația să nu elimine DEEE ca deșeuri municipale nesortate și să le colecteze selectiv. Colectarea acestor deșeuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEE și prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizați pentru colectarea DEEE. Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice și electronice fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubelă cu roți barată cu o cruce. Această pictogramă indică faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deșeuri menajere și că acestea fac obiectul unei colectări separate.
RECLAMAȚII
Te rugăm lasă-ne un mesaj folosind formularul de contact, iar noi promitem să revenim în cel mai scurt timp posibil cu un răspuns și o soluționare. ♡
Punctele de recompensă
Găsești tot ce trebuie să știi despre punctele de recompensă Aromateria, aici.
Cum funcționează?
- primești puncte când îți creezi un cont Aromateria și te abonezi la newsletter-ul nostru.
- primești puncte cumpărând produse sau lăsând recenzii
- poți folosi punctele la următoarea ta comandă (ai o bifă în Detalii coș: "Ai X puncte de recompensă. Bifează pentru a le folosi.")