suport grup facebook

suport telefon (l-v 9-15): 0748 888 147

Întrebări frecvente

  • Livrarea comenzilor se face prin curier GLS pe teritoriul României și în majoritatea țărilor din UE
  • Pentru comenzile cu valoare de cel puțin 250 lei (fără taxa de transport), livrarea este gratuită pe întreg teritoriul României prin GLS
  • Pentru comenzi cu livrare în afara României, taxa de transport și timpul estimativ de tranzit vor fi afișate pe pagina de plată
  • Pentru comenzile mai mici de 250 de lei, taxa de transport este de 19 lei
  • Taxa de transport este valabilă pentru orice localitate din România dacă alegi să-ți trimitem coletul prin GLS;
  • Livrările se efectuează de luni până vineri, în intervalul orar 9.00 – 17.00
  • Timpul de transport nu depinde de Aromateria și este în totalitate responsabilitatea curierului
  • Toate comenzile plasate până la ora 13, de luni până vineri, sunt procesate și trimise spre livrare în aceeași zi; comenzile plasate după această oră se procesează în ziua următoare lucrătoare
  • Pot apărea mici întârzieri datorate aglomerării transporturilor în perioade aglomerate din an (de ex. în preajma sărbătorilor de iarnă sau de Paști, etc.)

Cum modific comanda?

Comanda poate fi modificată la cerere. Te rugăm să ne contactezi pentru mai multe detalii.

Politica de prețuri și plată

Toate prețurile afișate pe site sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA. Prețul de achiziție prezentat pe factura fiscală va fi același cu cel prezentat pe site la momentul achiziției.

Prețurile nu includ taxele de transport. Taxele de transport sunt calculate de sistemul site-ului și vor fi afişate clar la finalizarea comenzii.

Modalități de plată

Plata produselor se poate efectua:

  • în sistem ramburs – numerar/cash la livrarea produsului
  • prin credit/debit card la plasarea comenzii online. Siguranța plăților cu cardul bancar și procesarea acestora este asigurată de Stripe

Cum pot să mă înregistrez?

Poți să te înregistrezi pe site-ul aromateria.ro aici. Înregistrarea este opțională și nu este obligatorie pentru a plasa o comandă. Pentru mai multe informații cu privire la stocarea și prelucrarea datelor personale, te rugăm sa citești termenii și condițiile de utilizare aici.

Am un cont, cum pot să-l accesez?

Poți să te conectezi aici.

Potrivit OUG nr 34/2014, ai dreptul să returnezi unul sau mai multe produse sau să renunți la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesie a bunului, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Dacă dorești să returnezi unul sau mai multe produse, te rugăm să ne contactezi prin email la contact@aromateria.ro sau prin telefon la numărul 0748 888 147 ori să completezi acest formular.

Returul se poate face prin orice firmă de curierat, nu și prin Poșta Română. După verificarea și emiterea facturii storno, contravaloarea produselor returnate se va vira în contul bancar indicat, în maxim 14 zile de la primirea produselor.

Trebuie să efectuezi în scris (vezi aici datele de contact) toate reclamaţiile referitoare la lipsuri din colet, neconformitate produse, erori de facturare, alte produse primite decât cele comandate, în termen de 3 zile de la primirea produselor. Reclamaţiile primite după această perioadă, nu vor fi luate în considerare.

Desigur, ai dreptul la returul produselor în maxmium 14 zile calendaristice și în condițiile menționate aici.

Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Ada Guțiu prin email la adresa ada@aromateria.ro.

Află mai multe despre soluționarea litigiilor aici.